22 Mayıs 2009 Cuma

Merhaba...

İlk yazıma başlamadan önce, memleketim Bursa'da yayın yapan gundem16.com haber editörü Mesut Demir'e blogunda köşe yazısı yazmam için tanıdığı fırsattan dolayı teşekkür ediyorum.
Ben İstanbul'da muhasebeci olarak çalışıyorum. Aslen Bursalı olup, Bursa haberlerini ve gazetelerini www.gundem16.com adresinden takip ediyorum.
Yazılarım hem Bursa, hem de ülkemizi ilgilendiren güncel konulardan oluşturmayı düşündüm. İlk defa köşe yazısı yazmanın heyecanını da taşıyorum. Hatalarım olursa affınıza sığınıyorum.

İlk yazımda size organ mafyasıyla ilgili bir duyumumu paylaşmak istiyorum. Organ mafyası her geçen gün insanları tehdit eden büyük bir tehlike. Bunun için her ne kadar önlem alınsa da bu tabiki yeterli değil.
Gencin biri otobüs durağına yakın bir bankta otururken, yanına 1 kişi oturur. Ardından o kişinin 2 arkadaşı da ellerinde 3 çay ile gelirler. banka oturan kişi bana neden çay aldınız, ben çay içmem der. O zaman banktaki gence sen içmezmisin diye taklifte bulunurlar. ısrarlara dayanamayan genç çayı alır ve içer. Çayı içtikten sonra başı dönen genç oyuna geldiğini anlar. Hemen otobüs durağına gider. Diğer 3 kişi de peşinden gelir. Genç otobüse biner, diğerleri de peşinden biner. otobüste yakın arkadaşını arayan genç, durumu izha eder ve kendisini otobüsten almasını ister. Yakın arkadaşı genci otobüs durağında bekler. Otobüsten inen genç, yakın arkadaşının üzerine düşer ve bayılır. Diğer 3 kişi de otobüsten inmiştir. Durumu polise bildiren arkadaşı, diğer 3 kişinin yakalanmasını ister. Ama polisi gören 3 şahıs ortadan kaybolur. Arkadaşını hastaneye kaldıran genç doktorun sözleri üzerine şok olur;
'Getirmekte geç kalsaydınız kaybetmiştik. Aşırı derecede öldürücü hap almış' der.
Sözüm meclisten dışarı, organ mafyaları her tarafı sarmış durumda. Siz siz olun, tanımadığınız insanların verdiği ikramı ne olursa olsun kabul etmeyin. Eğer o genç arkadaşını aramamış olsaydı, organları alınarak hayata veda edecekti.
Yeni yazılarımda görüşmek dileğiyle...

ozlemsever1984@gmail.com

Hiç yorum yok: